Jag behöver en kopp choklad tack!

Jag mår dåligt! Fy fan vad jag måste vara tråkig! Gnäller som oftast ju. Jag har solat nu några dagar i rad. Fått upp lite färg. Kan ju inte komma till Thailand helt vit. Det fungerar ju inte riktigt! Jag gillar Hasse Aro. Han är goo. En man med ro i kroppen. Jag ligger i soffan med min älskade rosa morgonrock. Lagade lite soppa innan när jag kom hem. Den blev god som vanligt. Dagen på jobbet har gått rätt så snabbt. Alex oxh Carro kom in och hälsade på! Sa hejdå till Alex för denna gg. Men vi ses om drygt fem veckor då som du sa.
Jag ska faktiskt göra mig en kopp varm choklad. Jag fryser sååå...

I love you, always forever. You and me, always forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0