Jag vill vara start klar nu!

Tisdag! Dagen igår var riktigt hemsk till en början. Stod i telefon kö i 45 minuter på jobb innan jag kom fram till kvinnokliniken! Så på fredag måste jag susa till Ängelholm med min lilla silvriga stjärna...sen dit på måndag och onsdag oxå! På onsdag följer soffan med mig! I går gick jag och lasse och la oss typ kvart i tio. men kunde vi somna? Ack nej...jag låg och vände och vred mig och bara tänkte. Stackars lars så som jag vänder och vrider mig hela tiden och tar hela platesen i sängen. men han har sagt att han tycker det är sött så det får han stå för.
På fredag kväll blir det lite  fest någonstans i annelöv sen på lördag är det center syd fest! Det är 80 tals tema! Palla lixåm...
Var är min fika kompis? Måste höra hur det är med dig raring!

Ha en riktigt fin dag. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0