Jeans säljare på under natten.

Ja, detta är helt sjukt. Jag sålde jeans i natt. I min dröm. Jag pratar ofta i sömnen. Lars brukar prata med mig, svara mig när jag pratar!! Det är farligt för jag pratar ju med honom då! Tänk om man säger något olämpligt.
I natt hade jag sakt så här:
-Du måste hjälpa damen därborta.
-Vad ska hon ha hjälp med frågade Lars?
-Hjälp henne med att par jeans är du snäll.
Hahaha, precis när jag sa den meningen så vaknade jag! fast jag var helt yrvaken så började jag skratta åt mig själv! Vad är jag för en figur egentligen!?
Nu har jag precis ätit frulle! I dag blev det mannagryns gröt med två knäcke med keso på!
Jag har dragit ner på mitt frrukt intag nu! Max tre stycken. Jag har även varit duktig och tagit upp mitt vatten drickande.
2 liter om dagen. Man känner sig mycket lättare i kroppen när man dricker regelbundet med vatten.
Nu ska jag som vanligt platta håret. My god vad jag är seg i dag.
Min bikini har kommit till ica förresten! Ska bli spännande att se om den blir snygg på
10-20...jag dör!! Somebody save me....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0