Limeskal och erotiska frukter.

Söndag! Kvällen igår var trevlig, lugn och skön faktiskt.
Vid sju tiden kom våra vänner. Jag hade gjort en fördrink, döds god.
-Fläder koncentrat
-Sockerdricka
-Sprit
-Lime skivor som dekoration

Sen blev det taco lagning. Konstigt att jag alltid får hacka bara...det är klart jag är inte så jätte bra på det dära med att laga mat. Men gott blev det. Men varför ska man bli SÅ mätt, jag menar två taco kan man ju få äta innan man håller på att sprängas. men icke.!!
Lite glas vin över middagen blev det, någon cider.
Sen vid tio gjorde jag en mega god efterrätt. Gino heter den!
-En förpackning exotiska frukter
-En paket vanilj glass
-100 g vit choklad
Jätte enkel och så friskt och gott. Man lägger dom frusna frukterna i en form, river chokladen rätt så grovt över alla frukterna. In i ugnen som ska vara 200 grader. Ska vara inne till chokladen smält. 12 min ungefär.
Sen serverar man med vaniljglass.

Gud, det är så jätte gott! Det blev uppskattat. Sen satt vi och snackade bara! Jag var i säng vid 01.30 ungefär! Lasse hade gått till Jocke och dom lite tidigare på kvällen.
Så nu sitter jag här och har precis käkat frulle. Ska göra mig klar. gå och ge Lars en kyss och sedan köra och tanka.
Sen är jag redo för en dag på jobbet! På hugget ska man va!

Adjökens.

Kommentarer
Postat av: alfred

svårt att bestämma dig för hur din blogg ska se ut eller? hahah

2009-01-11 @ 17:35:48
Postat av: mimmso

hahahah ja det kan man säga!!

2009-01-11 @ 18:29:16
URL: http://mimmso.blogg.se/
Postat av: mimmso

hahahah ja det kan man säga!!

2009-01-11 @ 18:29:33
URL: http://mimmso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0