Måndags besvär.

Måndag idag! Jag är fortfarande lite yr i skallen. Det snurrar i min skalle..
helgen var bra, lagom lixåm! Alex kom helt oväntat ner i lördags kväll! Det var trevligt! Helt galet! Soffan kom hem till mig medans Lasse hämtade upp Alex i Lund, jag orkade inte. Sen började vi göra mat. Jätte gott blev det! Mums.
Drack lite vin och hade trevligt! Vi bokade en taxi in till stan vid elva! När vi kom  fram blev det tycho sen inferno och till sist Tages! Lite kul att Lasse hängde med oss ut! et var en kul kväll! Sen blev det taxi hem vid tre! Gud i helvete vad jag var trött! Sen igår hämtade vi upp soffan vid ett, stack till  ikea! Sjukt mycket folk! Sen blev det käk på väla + lite shopping! Mest för soffans del! sen när vi kom hem så stack vi och solade...hem igen satt på rambo! Nu har vi sett alla rambo filmerna!! hahaha... a och nu är det måndag och jag sitter här och ska strax dra och sola. Sen blir det jobb 10-20.
Har saker jag måste fixa idag bara. Jätte jobbiga saker som inte bara går att få överstökat sådär direkt. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0