Min andra och sista p-böter.

Kom precis hem från stan med pappsi! Vi fixade nya pass till oss. Sjukt fula blev vi båda två. Men polisen skulle givetvis tjata om att han tyckte vi blev hur tjusiga som helst! Jo, men visst!
Sen gick vi och fikade på trädgårds fiket. Mysigt! Sen blev det en runda in på City Gross! Pappa och jag kan verkligen skratta om allt. Så mitt där inne i affären så ringde papps mobil. Jag såg hur han sken upp. Ett stort brett leende spreds i hans ansikte.
-Mimma, jag fick precis ett jobb på 75 papp som tar mig fyra dagar att göra.
-Skojar du?
-Nej, nu är man kung igen!
Haha, jag blev så glad för din skull. Tjockt med jobb. papps blev så glad så han gick och köpte vars ett nytt paket ciggaretter till oss!!
Vi gick ut med glädje ur affären. Tog varsin cigg på väg till bilen. Jo, men visst satt där en p-boot på rutan! Vi hade råkat sätta den dära låtsas klockan en timme för tidigt!! Men det var inte så mycket böter, bara 300. Det kunde ju varit betydligt mer.
Så nu är jag hemma igen. Ska spela lite psp, sen ska vvi i väg till Hbg och ta Thailands sprutorna. kan säga att jag ser inte fram emot det. Men sen ska vi till sis och käka, det ska bli himmla trevligt!

Rambo kvällen i går var jätte mysig! Ettan var jag och Soffan vakna under, sen när vi kollade på tvåan så somnade både jag och hon en stund mitt i filmen. men vi var vakna till slutet! Javisst.
Tack för igår Soffan! Mange mitt glitter, snart kommer vi och hälsar på din lille spjuver!
Riktigt härligt väder idag! Jag funderar på att gå och måla lite fönster en stund!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja va glad jag blir!! äntligen något att se framemot..

2009-01-15 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0