Mycket skratt och en del naket.

Lördag idag. Jag ska jobba några timmar idag! Ska bli intressant och se hur mycket jag pallar.
Jag börjar inte förrän tolv. Jag kunde fan inte sova i morse. Gick upp kl 8.00. Kul..
I går va jag och Soffan hos min sis och hennes kille som Soffan känner sedan lång tillbaks. Vi åt middag och skrattade och hade trevligt. Ja, detva faktiskt mysigt! Vi körde hem vid ett tiden i natt.
Igår va en av dom värsta dagarna i mitt liv. Jag fick reda på en sak som jag alltid kommer bära med mig. Men det kommer försvinna, men jag kommer alltid ha det inom mig. Men så är det. Jag vill bara att det ska bli klart och över så jag kan gå vidare och få njuta utav min kommande semester. Jag vet att jag brukar vara öppenhjärtat här på min blogg, men detta går inte. Jag ska berätta för er mina närmsta friends.
Soffan kommer hit i kväll och ska laga lite gott käk till oss. Vi ska äta Rosti. Inte en aning om var det va först, men det lät gott när Soffis förklade.
I morgon blir det Ikea! Shopping! Lars har lovat mig att jag ska få välja vilken säng jag vill med tillbehör! Längtar! Nu är det ovanvåningen som är nästa trenoverings objekt! Gud, vad skönt när det blir klart där uppe oxå! Efter det är det bara toan och trädgården kvar! Sen är vi klara!!!
Nä, om man skulle frächa till sig lite och skyffla i sig sin piller coctail!
Eller va säger ni kamrater?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0