SPRING NEWS!

Upps vad jag har packat upp lådor idag med nya kläder! Jag skojar inte om jag har packat upp säkert 30 lådor med vår nyheter. I love it..jag älskar vår kläderna! Jag får en sådan härlig känsla i kroppen! Det är mycket lättare kläder, mycket ljusare och klarare färger. Gud vad jag älskar våren! Jag tror att jag är en sommar flicka! Vad jag nu menar med det det vet jag inte riktigt! Jag blev ovänn med en kund idag, riktig bitch va hon! Hon kom och skulle byta ett par jeans utan kvitto och byte och öppet köp gick ut den 31 dec. Vad trodde hon lixåm? Hon blev riktigt lack för jag inte ville ta emot ett par jeans utan kvitto och med lapparna bort plockade. Gud vad irri jag var! Just i såna sitautioner hatar jag att man inte får säga emot kunden. Men då bröt jag den kagen i kväll kan jag säga! Häxan i mig kom fram.

I morgon har jag döds tiden att jobba. 10-20. Jag hatar det, jag hatar det så mycket att jag blir tokig bara på att tänka på det. Både öppna och stänga...fy bubblan.
Jag känner för att åka och fika med någon! Vem ska jag ringa?
På torsdag när jag är ledig så ska jag och pappa åka och fixa nya pass till oss, sen ska vi vara i Hbg och ta sprutor till resan. Jag måste väl ändå ta två! Fråga mig inte varför? Tjockt med pengar.. Det blir Mimmie som får hålla mammsen i handen då! Jag hatar sprutor. Jag beundrar dig Mange som ska göra och kunna sånt dära med sprutor. Fy bubblan igen. Nope, nu ringer min sov klocka...jag hgoppade över mat klockan idag! Inget vidare hungrig.
Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0