Stentvättat och råå denim.

Jag älskar stentvättade jeans. Nu när jag låg här i min ensamhet i soffan så låg jag och tänkte på alla jeans! Tänk så många jeans modeller jag har i huvudet som bara ploppar upp sädär när kunder beskriver på ett ungefär hur dom vill att passformen och hur sina nya jeans ska se ut. Det är rätt så fantastiskt! Dagen idag har gått snabbt! Gick upp kvart över sju, käka frulle, hoppade i mjukisbyxorna och packade kläder jag skulle ha på mig på jobb idag! Sen bar det i väg till jobb. Solade och duschade på jobb samt sminkade mig! Sen var det jobb 10-18. Annica kom på besök med sin lille bebba! Helenas mamma kom förbi med hennes två söta döttrar. Sist men inte minst kom min kära mor oxå förbi en sväng! Hon skulle köpa lite saker till resan, hon är för kär.
Jag har ont i min mage. I morgon är det fredag och jag ska till Ängelhollm på morgonkvisten!
Det kommer gå så bra så! Jag återkommer i morgon kväll. ADJÖ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0