strö lite glitter på mig....

strö lite glitter på mig som bara du kan....som bara du kan...lite glitter
När jag kom hem efter jobbet nu för en stund sedan så hade lasse fixat käk!! Jätte mysigt, tända ljus och lite mys pys!! Men tro nu inte allt för mycket mitt folk. Han hade inte tillagat maten själv!! Nänä, det va mamma Anita som gjort egna kinesrullar! Vårullar då! Det lasse hade gjort var att koka lite ris och lägga upp det snyggt på varsin tallrik! Men det betyde mycket för mig det lilla han gjorde bara! Thanks!

I dag på jobbet har jag stått och taggat alla kläder som det är 50% på!!
Ett jävla jobb!!! Men trevligt som fan har vi haft! Alla går och hostar och nyser!! Min sjuka är långt ifrån över! Feber i natt med...
Ringde precis alex och jag fick svar!!! Hon kommer en sväng sen!! Ska bli kul!! LOVE YA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0