svenska till bath...

Goomorgon!!
Pappa va precis här och käka frulle med mig! trevligt! eftersom att min karl sover så fick papps komma och vara sällskap! Nej men han kom faktiskt för att för tydliga lite saker för mig oxå! Bla att han och mamma bokat tid till spruta till oss innan resan. Sen gick vi i genom hur mycket pengar jag skulle växla och ha med mig! Givetvis ska han krydda ocH ha med sig mer än vad verkligen är nödvändigt! Pappa tänk om vi blir rånade!! Kul då ju. Men det är typiskt min far. menb visst, känner du dig trygg med lumman full så fine för mig!
Jag har slängt in en maskintvätt! Har hur mycket tvätt som helst ju! Sen ska julträdet ut, ljusstakar ska ner. JULEN SKA FETT MYCKET UT!! Men, hur gör jag med mina fina röda julblommor som är stora och fina!? Måste man kasta dom? tror jag sparar dom ett tag till! Ja, sen när Lasse vaknar så ska han städa vardagsrummet och hallen. jag tar toan och köket. Sen ska vi vika in alla våra kläder som blivit tvättade. Sen måste vi rensa i tvättstugan!! Har vi mycket att göra eller? Vi måste fixa allt så här är mega snyggt och i ordning för att en dam ska komma och vardera vårat hus. Så då måste allt vara på topp! ja, inte nog med det sen när vi gjort det där tråkiga idag så ska vi åka till lund och gå och fika och strosa lite!! Ska bli mysigt!! Men hur fan ska vi hinna?? Panik..

I morgon ska jag träffa en vännina kl 12.00 på väla, så ska vi fika och bara sitta och babbla!!
Sen efter det ska jag till ella och se hur snygg hon blev!! Hon kommer antagligen ha dödsont då!!
men ska man vara fin så får man lida pin.
Ja, nu måste jag sätta igång!! Gud, jag ska jogga idag med ju...STANNA KLOCKAN ÄR DU SNÄLL!!



lasse upp och hoppa......NU..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0