the top of the top....

Det var ju ett bra tag sedan jag skrev här har jag förstått. ojojoj, jul och nyår va toppen!
Verkligen toppen. Fick psp av lasse i julklapp och massa andra fina saker.
Nyårsfesten blev bra! Så jul och nyår blev the top of the top.
Jag har jobbat som ett as nov/dec. Så i går kväll tog det nog ut sin rätt och mimmso blev sjuk.
Feber hela natten.,,körde till jobb idag och försökte jobba, men jag fick köra hem lika kvickt igen. Helt matt i kroppen.
Vad vore en bal på slottet?
Vi skulle ha par middag hemma hos min sis i kväll, det blev inget med tanke på hur jag mår. Sis blev oxå sjuk tydligen, eller vågade hon inte visa sin nya kille? hmm, ja det tål att tänkas på!
i dag har jag och lasse bara legat och zappat mellan tv kanalerna! Just nu är lasse helt uppspelt. Vet inte vad som har hänt med karln! för det andra så har han inte snackat så här mycket någonsin som  han har gjort dom senaste dagarna! Vad gjorde du med honom soffan?? hahahah


Även om pengar inte är allt är det jävligt ballt att leva glassigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0