Trädklättring är sockersött.

Jag säger det igen, ibland gör man rätt ibland gör man fel. Lev med det.
I bland har jag alla svar. ikväll har jag inga. Inte ett ända rätt svar har jag på min tunga. I bland gör man fel.
Jag skulle vilja klättra upp i ett träd nu i kväll och titta ut över världen. Världen va kanske lite till att ta i men, bara kolla runt lixåm. Se vad som är rätt. Jag behöver lite socker och lite glitter för att piffa upp min vardag nu känner jag.
Som du Alfred, Du är mitt glitter. Mitt rosa lilla glitter.
Jag är döds trött, totalt bombad. Äntligen har jag gjort min 10-20 dag. Jag ljuger inte om jag säger att jag max har haft tre kunder idag. Snacka om ensamt. Men jag fick besök! Ett oväntat besök. Björn.
Jag packa upp nya varor som vanligt, stod med huvudet riktat ner i en låda tror jag. Så tittar jag upp, så vipps står han där. Björn! Trevligt värre! Hoppas du hittade dina skruvar eller vad det nu var du skulle ha!
I morgon jobbar jag 10-18. Nice. Mitt andra glitter kommer till mig i morgon kväll runt 19.30. Vi ska ha Rambo kväll! Det innebär att vi ska se dom tre första Rambo filmerna! Ska bli mysigt. Längtar! Vi är båda lediga på torsdag så vi kan va uppe hela långa natten!!
Nu ska jag hoppa stuts i bingen!
HOPPLA!

Kommentarer
Postat av: alfred

naaaw



jag vill också mysa med er i kväll!!!

2009-01-14 @ 18:25:06
Postat av: jullan

ja det var skitirriterande, men det löser sig du! hoppas allt e bra!!

2009-01-14 @ 22:38:18
URL: http://juliaforsure.blogg.se/
Postat av: mange

jag med?..:)

2009-01-15 @ 00:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0