underbar fredag...

Min fredag har varit mysig. Trevligt på Väla idag. Pappa och jag hade mysigt. Vi tog en snabb fika innan jag skulle träffa min vännina. Ett winerbröd till honom och en fralla till mig. Sen varsin latte!
Sen kl tolv möte jag upp min friend! Vi beställde varsin sallad och efter det varsin latte! Mänga latte för mig i dag alltså! Vi hade jätte mysigt! Sen vid halv tre så möte jag upp papps igen! Då gick vi in på tasty house och köpte några jätte stora kanelbullar som vi skulle ha med oss till sis! Sen blev det ikea! jag köpte en jätte fin hylla till köket och lite ljus och lite smått och gott! I love ikea! men miljögården i lund är ju min favo! Hemma hos sis var det mycket snack om våran Thailand resa som närmar sig med stormsteg..hon och Casper åker ju redan den 8 feb. Tio dagar innan oss. Förlåt jag tjatar on den jävla resan ofta, men jag vill bara så gärna till solen nu och få sola min svenska solarie kropp! Mmmm, vad jag ska njuta! Äta och dricka gott och bara va...
Sen när vi kom hem så åkte och jag och Lasse till hans päron, fikade lite och snackade! Lasses och mina päron bokade in att dom ska till Sundspärlan den 31 jan och dansa och äta gott till Sten och Stanley! trevligt för dom!
Haha, tänk där har Mimmso oxå varit och svängt på dom donsedojjorna!!
Sen nu i kväll, har Lasse nästan bokat en sista minuten resa till honom självi två veckor! Hur fan ska jag klara mig utan honom? Hur ska jag kunna sova själv två veckor? Mmm, det är värre det! Jag har ju alltid Molly!
Vi har kollat på Lets Dance, bråkat lite, kramats lite och skrattat som vanligt! Så ser våran fredags kväll ut just denna fredagen. Nu ska jag nog kolla om jag kan klicka hem några sommar plagg från asos! Eller iallafall om där är någon fin svalkande dress!
I morgon är det jobb på schemat, sedan kommer ett par hem till oss så ska vi äta lite gott och dricka lite vin!
Njuta av att det är lördag bara!


Varför har du ont av mig?


Kommentarer
Postat av: mimmso

ha, det vågade du inte svara på!

2009-01-10 @ 08:19:25
URL: http://mimmso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0