upp o hoppa ligg inte och dra dig mimmso!!!

Mimmso, är sjuk fortfarande!!! MEN JAG SKA FAN JOBBA IDAG! Jag pallar inte ligga hemma och rulla tummarna! det är så tråkigt! Lite sådär ljummen i kroppen i natt! varför blir det oftast värre på kvällen?
Jag ska inte tråka ut er med mina besvär! Det blir nog till att lira psp i kväll när man kommer hem och chilla!
jag tycker det är så härligt att det är 2009 nu! Nya tag!
Mina nyårslöften är att för det första skärpa mig med maten, äta ordentligt! det andra är att jag inta ska  vara så ytlig! hur låter det..hahahah...try babe...

Igår när jag låg halv däckad framför datan så klickade jag hem en bikibi från hm!! jätte glad blev jag!! Så nu slipper jag  bada naken i thailand!! det kan ju alltid vara skönt att slippa! Både för mig o lasse!!

Aw, min lilla lasse. Jag älskar dig! Här har blivit så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0