Vagga mig, i din famn.

i går så kom alex till oss. Tack för en mysig kväll. Jag vill inte du ska åka. Men jag vet att du ska åka på torsdag. Så är det. Det är bara att faca det. Vi pratade och kollade på tv. jag gjorde varsin frukt smoothie..Sjukt gott! Jag slörplade upp min långt innan alex hade hunnit komma halv vägs på sitt glas!! Är man glupsk så är man!
Sen kollade vi på ett riktigt sjukt progam. Thailändska horor. ja horor va det. Riktiga jävla horor.
Sen gick alex hem vid lite över elva. jag gick och la mig ensam vid tolv. Lasse va inte hemma, han va hos någon polare! Dom satt och kollade på dscovery channel. det handlade om hur man bygger svåra saker. gud i london. Vad intressant!! hahahah..
Ja jag ska jobba idag! 12-17. Riktigt nice. men det är skönt så kan jag gå hem och vila sen. jag är fan inte redigt kry än.
Ja, iallafall så ringde jag upp min mellan sis nu på morgon kvisten och frågade om hon va nervös..
Lite va hon nog, men jag tror jag lugnade henne lite när jag berättade hur jag upplevde det. jag säger det igen sis...Dag tre är den värsta. Jag ska köra hem till henne på fredag o se hur det blivit! Så då kommer jag och hälsar på Julia!! Tjohooo...
Adjökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0