Fredag by my self!

Fredag i dag! Skönt, fast man jobbar helgen! Jag vill att helgen ska gå snabbt. åran nya säng kommer
på måndag! Tänk att få slippa soffan och få sova brevid Lars i stället för skaföttes. Mmm, längtar!
Mmm, igår va vi på Ikea och köpte dom sista sakerna till ovanvåningen! Det blev säng, taklampor, nytt soff klädsel till en soffa vi ska ha där uppe, ljus, härliga täcken,  ramar och plädar! Ja, hur mycket som helst handlade vi! Ändå glömde vi lite som jag ska handla i på tis tänkte jag! Två vita hissgardiner och lite nya påslakansätt och såntdära!  det blev ett vitt trägolv som ska läggas på lördag morgon av Lars och Tobbe s. Det är så fint! Tänk när det blir klart!!

I onsdags efter jobb körde jag till landskrona och möte upp Sofia, Sara och Alex! Vi käka en god middag på Akropolis(stavning?) eftersom att hon åkte hem i torsdags! Det var mycket trevligt! God mat och gott sällskap! Så nu är du back in smålandet!!!

Lars och hans jobb ska inventera på jobbet idag, sen i kväll ska dom bowla och gå på någon reasturang i hbg, gissa vem som är taxi i natt? ME!! Så i kväll ska jag bara vara för mig själv! Det ska bli skönt faktiskt! Ligga och kolla på lets dance och käka något gott med lite tända ljus!!
Nu ska jag äta lite frukost tänkte jag! Ha en toppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0