INGEN MOBIL IGEN.

Hej! jag har tappat min mobil! Så det är inte för att jag ska vara högfärdig för att jag inte svarar! Det är bara det att jag är mobil lös igen..jag hatar detta! Piss i missisippi.
Ja, igår när jag körde hem från jobb och stannade till på ica måste jag ha tappat den. Ur min jävla skinnjacka.
Ringde först den, då kom det signaler, sen andra gg jag ringde va den avstängd. Nån idiot har snott den.
Hur svårt är det att lämna in den på ica och va lite snäll va? Din idiot som snott den! Du ska ha spö!

Men annars är allt bra, det är fredag och jag är ledig helg. Nice! Jobbar 12-20 idag! Fint.
Borde shoppa lite kläder till helgens festligheter! Men jag har ingen lust alls. Jävligt konstigt.
Men helt seriöst så har jag ingen mobil. jag hatar det, jag hatar det. Åhhh tokig blir jag ta mig fan.
Tack sofia för pratstunden i morse. Du gjorde såjag orkade gå upp ur soffan. Thanks.
Nu blir det lite målning sen ska jag köra hem till mamma och pappa och gråta lite.

Jag blandar inte i mig i någons annans problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0