Måndag...med kära alex sovande i soffan!

Jag hämtade upp alex kl 06.30 i morse! Hemligt uppdrag var det dax för!
Vi tog oss till check point 1! Allt gick bra.
Vi var hemma igen lite innan 07.30. Vi somnade i soffan! Jag ställde kl på 08.20.
Jag ska ju jobba 10-18. Så nu har jag alex sovande i soffan. Det är sött. Det är sockersött.
helgen har varit bra. Ett jävla flängande bara, men jätte trevligt. Jobbat och lite sånt! Tack för i lördags.
Vad häne i fredags? Jo, jag och pappa va på ikea och på ving och bokade den dära resan så allt är klart nu! Min älskade lasse och jag i en mysig bungalow! mmmm, kan det bli bättre?
När jag kommer hem ska jag måla och måla, måla...
Jag ska måla hela världen lilla mamma....jag är trött Verkligen helt död.
I går efter jobb droppa soffan in, kolla en bra rulle, röka lite! Runt tio droppa alex in! Redig pudding i håret, med murgröna och allt! Ja, det va som fan!
Nä, plattången skriker efter mig nu!   Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0