Ska jag få hålla mina plast bröst i mina bara nävar?

Ja, i dag är det en helt vanlig onsdag och jag har som vanligt fått för mig en massa saker.
Det största som snurrar i min skalle just nu är mina sillisar!
The big fråga lyder så här: Ska jag ta ut dom?
Jag vet inte vad jag håller på med
 men just nu vill jag inte ha dom mer. kan låta oförskämt men det är så idag. Det känns konstigt att jag har börjat tänka så nu. men varför i hela friden ska jag vara så konstgjord för? Jag va 19 år när jag fixade dom, var jag för ung? Visst  tycker jag det är snyggt med lite bröst, men jag vet inte längre.
Nä för helvete, jag får gå och slänga mig i en kall shower nu alltså!
mmm, men mina funderingar finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0