svensk mat och nagelbygg

mmm, det är gott med svensk mat. Min favorit är köttbullar med potatis brunsås och lingon!Någon som håller med kanske? Jag lagade det här om kvällen till mig och Lars! Det var omtyckt!
När jag va och fyllde på mina naglar i tisdags så skippade jag vita tippar!! Gissa vad jag tog för ovanlighetens skull?
Naturliga, kan ni fatta? Mimmie har fattat det här med att se så naturlig ut som möjligt! I bland är ju inte det så lätt eftersom att jag har försatt mig i en sån situation som jag har med mina tutts!! Men allt har en början!!

Jobbade första dagen i måndags, det blev en långpanna! 10-20. Men det va trevligt!
I dag är det 10-18, sen kommer alexballex. Lasse köpte färg till hela ovanvåningen igår så nu är det igång!
Vitt blir det med en fondväg i form av tapet framför vår kommande nya säng! Tapeten ska oxå gå i vitt med något mönster! Hoppas det blir bra!
Jaaha, det känns som att jag har tappat det här med bloggningen lite. Men jag är på gång igen.


Julia om du läser detta? Har du ny blogg? Isåfall vilken adress? Puss

Nu ska jag ta och slänga in en tvätt, ta mina piller och föna håret och bara njuta av denna underbara morgon!
Lars, jag älskar dig. Det är dig jag har att tacka.


Kommentarer
Postat av: jullan

snygging, itsjulia.blogg.se är min nya blogg nu

kul att det var så underbart i thailand!

vi får höras av snart! puss

2009-03-12 @ 15:32:55
URL: http://itsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0