Hej!

Jo, jag lever. faktiskt! Hur jag mår? Jo, jag hade ju hellre legat med 40 graders feber kan jag säga! Men nu är det som det är. Man får ta det som det är. Pappa är här. Jag och soffan bakade rabarber paj igår kväll vid halv tio tiden och drack cappuccino. Det var himmla mysigt! Jag sov nästan hela dagen igår så det va bra att soffan kom och livade till mig lite. Lars fick stanna hemma hos mig igår från jobbet för igå var det en riktigt jävla pain in the ass dag.
Idag sov jag till elva, ville inte gå upp men var tvungen. Vi ska åka till min läkare om en stund och ha en liten utvärdering om min medicinering har hjälpt lite..men frågar ni mig så har den verkligen inte hjälpt. men jag ska vinna. Jag ska fixa detta!!! Hell yeah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0