Hello Hej!

Hej! Var är mimmso? Jo, hon är inlagd i landskrona sen en tid! Blev inlagd efter mitt läkarbesök den 12/5. För att dom tror att jag är självdestruktiv + tänkande anorektiker! just nu är jag hemma på permision! Trevligt! Lars ska snart köra tillbaka mig till psyket!! hahaha, vad sjukt det låter!! Mina nya antidepressiva har börjat värka nu lite efter två olika sorter! Tjockt med piller! men det är tur dom finns! Personalen på min avdelning är så goa! Tack för att ni finns! I morgon är det fredag och då ska jag o soffan göra ett litet äventyr! farligt men jävligt kul! Jag får natt permis i morgon till lördag så det ska bli mys!! saknar lars så mega mycket ju!! Nätterna är långa på sjukan.. Så min sommar blir stillsam och skön! Får knappt lov att planera något! Jag ska ha en "time out" och bara göra sådant som jag tycker är skönt och kul!! Bra råd doktor Johan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0